Regulamin I Regat Kajakowych
„O puchar dyrektora Zdunowskiego Ośrodka Kultury”
Organizatorem Regat jest Centrum Aktywności Społecznej WIR
– Propagowanie rekreacji i czynnego wypoczynku oraz zdrowego trybu życia.
– Popularyzacja kajakarstwa.
5.1. Warunkiem uczestnictwa w Regatach jest zapoznanie się z jego regulaminem oraz podporządkowanie się decyzjom organizatora Regat, ratownika WOPR i osób ochraniających.
5.2. Uczestnictwo w Regatach jest bezpłatne.
5.3. Każda załoga startuje w Regatach na własną odpowiedzialność.
5.4. Każdy zawodnik zobowiązany jest podpisać Oświadczenie, w którym oświadcza, że płynie na własną odpowiedzialność.
5.5. W Regatach mogą brać udział osoby pełnoletnie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział , ale wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Wymagana jest wówczas pisemna zgoda rodziców lub prawnych opiekunów.
5.6. Uczestnicy Regat są zobowiązani przestrzegać przepisów ochrony przyrody i bezpieczeństwa na wodzie.
5.7. Każdy zawodnik podpisuje Oświadczenie, że posiada umiejętność pływania, pozwalającą przepłynąć minimum 200 metrów. Za osoby poniżej 18 roku życia takie oświadczenie podpisują rodzice lub prawni opiekunowie.
5.8. Wszyscy uczestnicy Regat zobowiązani są do płynięcia w zapiętej kamizelce.
5.9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zakończeniu Regat.
5.10.Uczestnik Regat ponosi pełne koszty za utracony lub zniszczony sprzęt pływający oraz pokrywa wyrządzone przez siebie szkody.
5.11.Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Regat w przypadku złych warunków atmosferycznych.
6.1. Rywalizacja
6.2. Osady i klasyfikacja
6.3. Zasady konkurencji – uczestnicy opływają wokół wyspę z uwzględnieniem wyznaczonych punktów. Zespoły startują w kolejności zgłoszeń.
6.4. Sprzęt
a) Zawody odbywają się w 2-osobowych kajakach turystycznych.
7.1. Formą zgłoszenia jest wpisanie się na listę uczestników w dniu przeprowadzenia Regat.
7.2. Zapisy zaczną się od godz. 17.00. nad stawami.
Zwycięzcy za miejsca I-III otrzymają puchary i dyplomy.
9.1. Sędzią Głównym jest osoba powołana przez Organizatora. Werdykt jest ostateczny.
9.2. Impreza ma charakter rekreacyjny. Traktować należy tę imprezę jako zabawę.
9.3. Organizator zapewnia uczestnikom zabezpieczenie przez ratownika WOPR.
9.4. Ze względu na warunki pogodowe lub bezpieczeństwo uczestników Organizatorzy mogą zmienić, skrócić, a nawet odwołać zawody.
9.5. Dane osobowe będą wykorzystane wyłącznie do celów związanych z organizacją imprezy.
9.6. W zabawach rekreacyjnych zgłaszający się do Organizatorów startują na własną odpowiedzialność.
9.7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo interpelacji niniejszego Regulaminu i zmiany programu zawodów w zależności od zaistniałej sytuacji .
Organizatorzy
Centrum Aktywności Społecznej WIR
Na Zdunowskiej Majówce wręczone zostaną nagrody dla uczestników konkursu plastycznego. Zapraszamy wszystkich tych, którzy nadesłali swoje prace, po odbiór nagród około godz. 17.00.
Lista uczestników wraz ze zwycięzcami konkursu plastycznego „Bezpieczeństwo i rozwaga – tego od Ciebie każdy wymaga”, zorganizowanego przez Komendanta Głównego Państwowej Staży Pożarnej, Szefa Obrony Cywilnej Kraju we współpracy z Wydziałami Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędów Wojewódzkich – edycja XVII 2014/2015:
1. W grupie uczniów klas 1 – 3 szkół podstawowych:
I. miejsce – Agnieszka Grzeszczak – Zespół Szkół w Zdunach
II. miejsce – Marcelina Kurzawa – Zespół Szkół w Zdunach
III. miejsce – Joanna Motyl – Zespół Szkół w Zdunach
Oliwia Młynarz – Zespół Szkół w Zdunach
Anna Streubel – Zespół Szkół w Zdunach
Wojciech Peregrym – Zespół Szkół w Zdunach
Amelia Józyk – Zespół Szkół w Zdunach
2. W grupie uczniów klas 4 – 6 szkół podstawowych:
I. miejsce – Zuzanna Mańkowska – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
II. miejsce – Julia Kaczmarek – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
III. miejsce – Hubert Robakowski – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Wiktoria Szczotka – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Natalia Kocel – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Martyna Ptak – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Patrycja Młynarz – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Zuzanna Szydner – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Katarzyna Zych – Szkoła Podstawowa w Baszkowie
Michał Molenda – Zespół Szkół w Zdunach
Agata Jędrzak – Zespół Szkół w Zdunach
3. W grupie uczniów gimnazjum:
I. miejsce – Zuzanna Zimmermann – Zespół Szkół w Zdunach
4. W grupie uczniów i wychowanków specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, świetlic terapeutycznych, warsztatów terapii zajęciowej (do 18 roku życia):
I. miejsce – Dariusz Teszner – Dom Pomocy Społecznej w Zdunach
II. miejsce – Damian Jarus – Dom Pomocy Społecznej w Zdunach
III. miejsce – Przemysław Kociszewski – Dom Pomocy Społecznej w Zdunach
Roksana Fabianowska – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Konarzewie
Filip Kujawski – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Konarzewie
Maciej Orpiszak – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Konarzewie
Dominik Brendel – Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Zdunach
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr D.223.1.2015 w sprawie Kompleksowej organizacji imprezy pn. Dni Zdun 2015 na stadionie miejskim przy ul. Strzeleckiej 10 w Zdunach wpłynęły dwie oferty. Największą ilość punktów zdobyła oferta firmy Agencja Artystyczna Fun Party Patrycja Piątkowska, ul. Bacewicz 1/63, 62-510 Konin.
Zduny, dnia 10. 04. 2015 r.
OGŁOSZENIE ZAMÓWIENIA nr D.223.1.2015/ zapytania ofertowe z dnia 10. 04. 2015 r.
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usług.
1. Zamawiający: Zdunowski Ośrodek Kultury, ul. Rynek 1 – Ratusz, 63-760 Zduny, NIP: 621-000-46-16, REGON: 000938433, mail: zok@zduny.pl, www.kultura.zduny.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowa organizacja imprezy pn. Dni Zdun 2015 na stadionie miejskim przy ul. Strzeleckiej 10 w Zdunach.
a) Wymagania dotyczące programu artystycznego:
* w dniu 13. 06. 2015 r. (sobota):
– od godz. 17.00 do godz. 22.00 występy zespołów DISCO POLO (3-4 zespoły) oraz gwiazda wieczoru (np. Andre, Czadoman, Piękni i Młodzi, After Party itp.)
– od godz. 22.00 do 2.00 zabawa taneczna z DJ-em
* w dniu 14. 06. 2015 r. (niedziela):
– od godz. 14.00 do 18.00 program dla dzieci
– występ zespołu muzycznego lub program artystyczny
– koncert gwiazdy młodzieżowej (np. Liber z Natalią Shroeder, Donatan & Cleo, Rafał Brzozowski, Grzegorz Hyży, Dawid Kwiatkowski itp.)
– koncert gwiazdy wielopokoleniowej (np. Łzy, Bracia, Big Cyc, Czarno-Czarni itp.)
b) Wymagania dotyczące zaplecza technicznego:
– zadaszona scena widowiskowa o wymiarach min. 6 x 8 m ze wszystkimi wymaganymi atestami, zgodna z zapotrzebowaniem artystów występujących podczas Dni Zdun 2015
– profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie wraz z obsługą techniczną, spełniające wymogi gwiazd wieczorów i innych zespołów
– transport, montaż oraz demontaż i kompleksowa obsługa wyżej wymienionego sprzętu
c) Wymagania dotyczące zaplecza gastronomiczno-handlowego:
– zapewnienie bogatego i różnorodnego menu gastronomicznego, dającego szeroki wybór w ofercie
– piwo w cenie maks. 5 zł za 0,4 l
– zabezpieczenie miejsc siedzących dla minimum 350 osób wraz z zadaszeniem (dopuszcza się parasole)
– zapewnienie wyżywienia dla artystów i pracowników obsługi oferenta, wraz z ewentualnymi noclegami
– pokrycie praw autorskich (ZAIKS)
– zapewnienie talonów żywnościowych dla Zamawiającego w ilości 20 szt. (kiełbaska, pieczywo, sosy, napój)
– stragany handlowe (np. zabawki, upominki, galanteria itp.)
– elementy wesołego miasteczka (np. zamki dmuchane, trampoliny, zjeżdżalnie itp.)
d) Dodatkowe wymogi organizatora:
– płoty zaporowe zabezpieczające scenę, w tym transport na miejsce i ich rozstawienie oraz złożenie po Dniach Zdun 2015
– transport i ustawienie przy scenie namiotu pełniącego funkcję garderoby, z oświetleniem wewnątrz, wraz z obsługą i demontażem
– toalety przenośne typu TOI – TOI w ilości 10 sztuk (w tym 1 dla niepełnosprawnych oraz kabina z umywalnią) wraz z pełną obsługą (transportem i czyszczeniem)
– odpowiednia ilość pracowników ochrony z odpowiednim doświadczeniem i licencjami, zapewniający szczególnie bezpieczeństwo uczestników koncertów i zabawy tanecznej
– zapewnienie koszy na śmieci wraz z workami (min. 30 szt.) i obsługą
– zapewnienie opieki medycznej – karetki z sanitariuszami.
3. Termin realizacji zamówienia: 13 – 14. 06. 2015 r. (sobota – niedziela).
4. Kryteria oceny oferty: po ocenie spełnienia warunków oraz formalnej poprawności ofert, Zamawiający dokona oceny ofert, czyli wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria wyboru:
a) cena ofertowa (brutto) – 40%
b) atrakcje sportowo-rekreacyjne – 10%
c) oferta gastronomiczna i handlowa – 20%
d) jakość proponowanych usług – 30%
5. Inne istotne warunki zamówienia:
Kwota przeznaczona na zorganizowanie imprezy nie może przekroczyć 75.000 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych brutto).
Do oferty należy dołączyć:
– nazwy proponowanych zespołów muzycznych i gwiazd wieczorów na dni 13 – 14. 06. 2015 r. oraz opis programu dla dzieci i programu muzycznego/artystycznego w dniu 14. 06. 2015 r.,
– listę proponowanych punktów handlowych i menu wraz z cenami,
– listę atrakcji wesołego miasteczka wraz z cenami,
– opis doświadczenia zawodowego wraz z referencjami z organizacji co najmniej dwóch tego typu imprez,
– zaświadczenie REGON, NIP,
– zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej (na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na organizację Dni Zdun 2015″.
7. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę złożyć można osobiście u Zamawiającego tj. w siedzibie Zdunowskiego Ośrodka Kultury, ul. Rynek 1 – Ratusz, 63-760 Zduny – pocztą lub pocztą elektroniczną na adres zok@zduny.pl. Ofertę złożyć należy do dnia 24. 04. 2015 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego lub na skrzynkę mailową). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
8. Ocena ofert dokonana zostanie w dniu 27. 04. 2015 r. Wyniki wyborów najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone w dniu 27. 04. 2015 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 14.00 oraz na stronie internetowej www.kultura.zduny.pl.
9. Osobą udzielającą dodatkowych informacji na temat zapytania ofertowego jest Jolanta Szymanowska, tel. 511 870 070.
Niniejsze ogłoszenie dostępne jest w siedzibie Zdunowskiego Ośrodka Kultury.
Informację zamieściła Jolanta Szymanowska.